Vi har haft fina lägen men tyvärr inte träffat kassen. Synd att domarjävlarna ska köpa Månssons dykningar. Håller vi ut i 3 mot 5 så vinner vi. Ante, jävligt positiv! Spelar med fin pondus och löser saker rutinerat. Fina förstapass också. Kul!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Vi har haft fina lägen men tyvärr inte träffat kassen. Synd att domarjävlarna ska köpa Månssons dykningar. Håller vi ut i 3 mot 5 så vinner vi. Ante, jävligt positiv! Spelar med fin pondus och löser saker rutinerat. Fina förstapass också. Kul!