Jag förstår varför AE har fått så sjukt många chanser i NHL vem vill lixom inte att han ska lyckas och bli hur bra som helst, fan vilken skön snubbe =)
Hjärt attack varje gång sonntag är inne kan inte vara lätt att köra backpar med honom, sprka han och förläng året ut med AE!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hjärt attack varje gång sonntag är inne kan inte vara lätt att köra backpar med honom, sprka han och förläng året ut med AE!