1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314043

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
NU MÅSTE DOM BYTA UT ARNE OCH ANKAN!!

först säger arne "ja modo här matt murley visar hur viktig han är sätter 1-2"
=fel

sedan "ja nu är det timrå här sätter murley 2-3 första matchen för timrå"
=fel

sedan ankan "ja målvakterna brukar avgöra dessa matcher nu var det, vad heter han...äh, äh" "ja åkerlund"
=fel, han avgick det nämdes inte ens

Svarskommentarer

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Blizzard: Dom har det inte lätt nu. Och hur ofta säger inte Arne "exakt"?

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Ja, nu fan har de blivit alldeles för gamla dessa gubbjävlar och särskilt Arne. Sicken föredetting och sopa - kicka aset! Samtidigt ser jag gärna att någon vrider nacken av alla jävla satans HV-as på en gång. Vidrigare svenskt lag finnes ej - hata! Och detta skriver man ändå i ett glädjerus över en solklar Timråvinst på bortaplan... Konstigt!

Redigerad kommentar


Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Blizzard:
Var väl längs sedan deras "bäst före datum" gick ut.

Julvärdar kan vara nåt för dom två, med Glenn Hysén som gästartist

Sv: Södertälje SK - Timrå IK 2010-11-30
Blizzard:

Alkohol och Alzheimers är en dålig kombination.

Lyteskomik i betal-tv är inte ok.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer