MoDo var tillfrågad men svarade inte, det är dåligt att man inte kan lämna ett svar i allafall. Men jag är bara glad att AE finns hos oss nu och hoppas att han fortsätter på den inslagna vägen, då kan han väl inte bli petad, eller?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
MoDo var tillfrågad men svarade inte, det är dåligt att man inte kan lämna ett svar i allafall.
Men jag är bara glad att AE finns hos oss nu och hoppas att han fortsätter på den inslagna vägen, då kan han väl inte bli petad, eller?