Sen är det jävligt skönt att vinna mot SSK för tredje gången denna säsong. Har varit så arg senaste åren att vi alltid förlorat mot SSK fast vi haft bättre lag på papperet nu vinner vi iaf, fast kanske inte helt värt jämt :D
Roligt när Robert Carlsson är depp "dom har vinnut alla amtcher mot oss iår tycker inte dom är så mkt bättre än oss" så har man sagt några år själv =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har varit så arg senaste åren att vi alltid förlorat mot SSK fast vi haft bättre lag på papperet nu vinner vi iaf, fast kanske inte helt värt jämt :D
Roligt när Robert Carlsson är depp "dom har vinnut alla amtcher mot oss iår tycker inte dom är så mkt bättre än oss" så har man sagt några år själv =)