Tror fan att man hatar HV mer än man älskar Timrå snart. Var tvungen att kolla på helt andra saker ett tag. Musikgrejer och boxningsdokumentär. Men fan vad skönt att vi spöade det där skitlaget klart på bortaplan! Har alltid hatat SSK och deras patetiska publik. Finns den överhuvudtaget? Södertälje förtjänar inget lag i elitserien och laget förtjänar ingen publik... Dra åt helvete!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tror fan att man hatar HV mer än man älskar Timrå snart. Var tvungen att kolla på helt andra saker ett tag. Musikgrejer och boxningsdokumentär. Men fan vad skönt att vi spöade det där skitlaget klart på bortaplan! Har alltid hatat SSK och deras patetiska publik. Finns den överhuvudtaget? Södertälje förtjänar inget lag i elitserien och laget förtjänar ingen publik... Dra åt helvete!
Forza Timrå - femma i serien nu!