1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314370

Sv: Silly Season 10/11

Nisse: Ijenkligen var det mest att det slog mig att tre spelare i vårt lag sent -90/ tidigt -00 gått och blivit sportchefer i elitserien. Ja, en har ju hunnit gå vidare redan förstås... Plus Robban som var sidekick till Linkan första året.

Nånstans har jag läst/hört att en spelsugen AE först kontaktade Modo men inte fick svar? Troligen här på hockeysnack... Vad är storyn bakom det om det finns en sån?


Svarskommentarer


Sv: Silly Season 10/11
El Maco: Annars känns det som att målvaktsfrågan är det som är hetast i den här tråden. Trasig Åke - vad gör vi? Ganska hel Åke - hur länge kan vi vänta? Hel Åke - hurra!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...