1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314371

Sv: Silly Season 10/11
El Maco: Annars känns det som att målvaktsfrågan är det som är hetast i den här tråden. Trasig Åke - vad gör vi? Ganska hel Åke - hur länge kan vi vänta? Hel Åke - hurra!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
El Maco: Det värsta med dessa skadade spelare är att vi betalar mellanskillnaden mellan spelarens lön och taket i försäkringskassans nivå i tre månader, efter dessa tre månader träder spelarförsäkringen in, om inte klubben tagit en tilläggsförsäkring. Vem tror att vi har en sådan ? Det blir många kronor ut i månaden för skadade spelare för en klubb som knappt klarar det löpande.

Sv: Silly Season 10/11
El Maco: Men nu är det precis det läge alla tjatat om; kontinuitet med en målvakt....synd att det blev på det här sättet :-(.

Åke var ju isens kung igår

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...