Kramer: Nej, ingen stake här.... Jag fattar inte att Timrå fixar 0-5 hemma i en period. Kommer aldrig att göra det.
En sån här dag är man ändå lite lättad att vi har lyckats gneta oss till hyfsat med poäng i alla fall. Hur många bra matcher har vi gjort den här säsongen? Alltså BRA? 4?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En sån här dag är man ändå lite lättad att vi har lyckats gneta oss till hyfsat med poäng i alla fall. Hur många bra matcher har vi gjort den här säsongen? Alltså BRA? 4?