Bragd-Birger: Jag orkar inte kommentera ditt inlägg. Jag konstaterar att Timrå IK är precis så dålig som laget varit alla matcher (bortsett första hemma), i E.ON. Mina "ligga-med-Linkan-sympatier"är obestridliga. Likaså liggandet med Tomas Johansson. Är det någon som är värd att få foten från den här föreningen är det Stefan Lindqvist, tätt följd av Johansson. Där har du roten till mycket ont.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mina "ligga-med-Linkan-sympatier"är obestridliga. Likaså liggandet med Tomas Johansson.
Är det någon som är värd att få foten från den här föreningen är det Stefan Lindqvist, tätt följd av Johansson. Där har du roten till mycket ont.