Ambroo: Mycket bra minus resultat. Kunde ha satt några till på Sebbe. Är man inne på så många baklängesmål så............ Inför seriestarten så tyckte jag att vi hade en bra backuppsättning men idag ??
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Inför seriestarten så tyckte jag att vi hade en bra backuppsättning men idag ??
Sebbe ----
Kolan ----
Styyf ---
Halonen ---
Jokela ----
Granat --
Skoogs ----
Sonntag ----
Eriksson ?
Dahlroth ?
Tittar man på detta blir man mörkrädd...........