1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 131534

Sv: Timrå och Tallar
Dalan: Vad är det för j-la bra med att de krymt "fågeln" iår??? Tycker du att det är bra att marknaden visat sin svaget mot föreningen, då de sålt Loggan för en sponsor, för det är det de har gjort,,,,,Amrekaniseringen,,,, Ja försök tex i ett amerikansk lag få ersätta loggan med en sponsor, oj oj då får de hosta upp många mille, vilket även gäller i sverige i både Basket och fotboll ska du,,,,,,,MoDo gjorde rätt mot både supportrar och klubb, då gröt fabrikanten fick minska på loggan,,,,,,

För så många lus ören handlar det inte om,,,,,

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer