1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1315345

Sv: Timrå IK - HV 71 2010-12-02
Kan vi inte prata om något annat nu...? Jag vill bara glömma det här spektaklet vi bevittnade ikväll innan tv:n landade hos grannen. Hoppas någon driftig en startar en ny tråd snart om något roligare. Som bulgariska kyrkor eller något....ja vad som helst

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - HV 71 2010-12-02
Timrå Icon: Nämen vi kan snacka om DIF borta på hovet. Det brukar bli en käck tillställning. Det brukar vara väkdigt sällan dif får fast oss i zon. Framförallt brukar det kännas som att vi riktigt är med i dom matcherna. Vad jag minns är det max fyra av de fem värsta utspelningarna i ES historia som varit dif-tik. Den femte var def. En annan match . Inget snack om det.


Jovars. DIF på Hovet. Blir just en kul lördag det här.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer