1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1315397

Sv: Timrå IK - HV 71 2010-12-02
T T:

Tja, någon borde väl i alla fall förbjuda Giffarna att spela matcher efter augusti månad? De senaste åren har man ju rasat ihop fullständigt efter sommarsäsongen. Så jävla brutalt. Om jag inte vinner något årskort i någon tävling så ger jag nog fan i nästa säsong. Varför ska en annan behöva må dåligt för att dessa välbetalda(?) halvfigurer inte kan leverera när det verkligen gäller? Jävla losergäng! Finfin tränare har vi dessutom. Han vet verkligen att handskas med gräddan i laget. Nej, fy fan vad less man blir vid blotta tanken på detta GIF. Hockeyskallarna här inne borde verkligen ta sig en tankeställare. Timrå IK innehar en femteplats i elitserien men det klagas utav helvete efter en enskild skitmatch. Olycksfall i arbetet. Vi kommer igen. "Perra" var rolig som fan på presskonferensen. Man fick sig ett garv. Kanon!

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer