Dalan:Ja, Nu är det snart nersläpp ! Faan va nervigt ! Jo Jag tänkte på det förut idag också. Kast ut örnskallen och sätt två mastiga tallar att fästa skynket i för den Rökfyllda entren dom gör på isen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Faan va nervigt ! Jo Jag tänkte på det förut idag också.
Kast ut örnskallen och sätt två mastiga tallar att fästa skynket i för den Rökfyllda entren dom gör på isen.