The great one: Jag var ganska nöjd spelmässigt men alla puckar HV sköt gick ju in i första perioden... Sådant händer ibland. Jag var väl också den ende (?) som försvarade vår målvaktsuppsättning och skrev att de varit klart godkända under säsongen! Att alla skott ramlar in ett tag under en match är något de flesta målvakter drabbas av någon gång. Pitkimäki närmast +++++ idag - också hade Laken rätt igen!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag var väl också den ende (?) som försvarade vår målvaktsuppsättning och skrev att de varit klart godkända under säsongen!
Att alla skott ramlar in ett tag under en match är något de flesta målvakter drabbas av någon gång.
Pitkimäki närmast +++++ idag - också hade Laken rätt igen!