1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614992 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1316564

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
superfalle: Nej men Sonnenberg finns fortfarande. Ytterst långsökt men ändå. Den själviske primadonnan ställer ju till med ett jävla dilemma. Det känns inte riktigt rätt att ha honom i relaxpoolen medan spelare som tjänar 5 ggr mindre än honom sliter som djur ute på isen. En början vore ju att gå ut med en ursäkt till laget, och varför inte i media? Han gillar ju deras uppmärksamhet...men något säger mig att det inte riktigt ligger i hans natur.

Svarskommentarer

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Olle: Det är på grund av Corso som inte Sonnenberg anslutit. Det behövs nog inte särskilt mycket för att Linkan skeppar iväg Corso. De har aldrig gillat varandra.

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Olle: mm fast de var väl kanske en center som skulle behövas om corso lämnar ., en poängstark sådan . inte en ytter som inte spelat på snart ett år . som dessutom då förlorat killen som serverade honom förra säsongen

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer