lu93rowa: Allt du skriver resulterar bara i massa fjunigt joller. Jag brukar inte retas eller vara otrevlig mot minderåriga men du är ju som det där återkommande munsåret eller som den där klasskompisen på gymnasiet som aldrig riiiiktigt fattade eftersom han/hon byggt upp en sån enorm skyddsmur av låtsassjälvförtroende.
Fast det värsta är att du har två favoritlag. Puss!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Fast det värsta är att du har två favoritlag. Puss!