1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614977 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1316630

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
ÖstrandsNisse: Absolut - visst är det så att vi har gott om cash och har råd med sådana grejor. Sedan hade vi ett skönare upplägg då hans kontrakt var utgående (2 veckor till). Jag tror dock att samtliga lag i elitserien har samma grundsyn på ett sådant agerande gällande spelarattityder, snack i media och liknande.

Corsos uttalanden i Aftonbladet var det väl angående bänkningar och liknande är i grund och botten en rejäl slagserie mot Perra och exempel på ett fullständigt oacceptatbelt beteende.

Corso är väl avgudad i Kärpät. Förhoppningsvis kanske Timrå kan lösa det på det viset att han återvänder dit. Kärpät går dessutom inget vidare i serien.

Nåväl - det är väl Lindqvists svåraste prövning som sportchef det här - som du säger en riktigt jävla känslig historia.



Svarskommentarer

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Dragan 2k: Corso borde bli kvar, han tillsammans med murley och timo har sett intressant ut, hoppas bara han sväljer stoltheten och ber om ursäkt.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer