Ja skicka iväg Corso om han förstör för laget, det vet jag inte men kan mycket väl vara att han påverkar lagmoralen till det sämre!
Men jag tycker Corso är en mycket bra spelare, och kickar man Corso blir det förstås mycket pengar tillgängligt! Men vilken center hittar man nu mitt i säsongen inte lätt om inte omöjligt.
Då har vi plötsligt ingen "stjärn-center" för hirso levererar ju inte.
Så hur löser man det, men som skrivits innan laget före jaget! bra agerat av PJ igår!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men jag tycker Corso är en mycket bra spelare, och kickar man Corso blir det förstås mycket pengar tillgängligt! Men vilken center hittar man nu mitt i säsongen inte lätt om inte omöjligt.
Då har vi plötsligt ingen "stjärn-center" för hirso levererar ju inte.
Så hur löser man det, men som skrivits innan laget före jaget!
bra agerat av PJ igår!