1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1316689

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Ambroo: Tyvärr är de väl ändå så Corso i sina bästa stunder kan vara EXTREMT skicklig men är man inte en lagspelare och inte kan spela utan en viss person bredvid sig "Martin" så kan man inte vara i Timrå. Vad det gäller Kim så är ju han en sån stor gåta så man blir illa månde att tänka på saken. Varför är han så dålig? :O Kan inte Corso bli en lagspelare och tjafsa över ett felpass så ska man spela tennis istället. AIK har ingen stor spelare egentligen i sitt lag men spelare förbannat bra ibland. Behöver inte alltid stjärnspelare. Bort med Corso....aldrig gillat honom! Kanske därför jag är lite aggressiv ni får ursäkta mig om jag är orättvis :p

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer