ÖstrandsNisse: Har du nån kvalificerad gissning om vad det skulle kosta att förlänga med AE säsongen ut?
Sedan undrar jag hur Murley är som center? Han har ju tydligen hoppat in som det tidigare så det kan kanske vara en kortsiktig lösning att testa när Lander är borta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Sedan undrar jag hur Murley är som center? Han har ju tydligen hoppat in som det tidigare så det kan kanske vara en kortsiktig lösning att testa när Lander är borta.