Ambroo: Ja det här med Corso, Murley o Sonneberg är ett svårt ämne att disskutera, känns bara obehagligt att prata om detta när man är så pass kluven som iallafall jag är.
Corso är precis så bra som du säger, Murley kommer bli jäkligt viktig och Sonnenberg är Sonnenberg.
Ju längre tid det går ang Sonnie ju mera fel känns det att ta hit honom, jag är ett starkt Sonnei fan men det går ju inte ljuga om hans status även om man vill.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Corso är precis så bra som du säger, Murley kommer bli jäkligt viktig och Sonnenberg är Sonnenberg.
Ju längre tid det går ang Sonnie ju mera fel känns det att ta hit honom, jag är ett starkt Sonnei fan men det går ju inte ljuga om hans status även om man vill.
Svårt det här.