ÖstrandsNisse: Instämmer helt. Jag är inte så säker på att vi behöver en ersättare "illa kvickt", utan tror laget kan plocka sina poäng ändå. Tänk också på att en spelare som Corso stjäl oerhört mycket energi från gruppen. Försvinner han så täpper vi till det energiläckaget.
Sedan måste jag också konstatera att Linkan senaste värvningar varit lyckade, tänker då på: Mika Viinanen, Matt Murley och Anders Eriksson. Samtliga dessa har motsvarat mina föväntningar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag är inte så säker på att vi behöver en ersättare "illa kvickt", utan tror laget kan plocka sina poäng ändå. Tänk också på att en spelare som Corso stjäl oerhört mycket energi från gruppen. Försvinner han så täpper vi till det energiläckaget.
Sedan måste jag också konstatera att Linkan senaste värvningar varit lyckade, tänker då på: Mika Viinanen, Matt Murley och Anders Eriksson.
Samtliga dessa har motsvarat mina föväntningar.