Bragd-Birger: Grejen är ju att Corso inte är tillräckligt bra för att agera på det sättet han agerar på. Hade han varit så bra att han på egen hand klarar av att bära laget som t.ex. Zetterberg (Zlatan på fotbollssidan) kan så hade jag försvarat Corso men i det här läget tycker jag att Corso skulle ha taggat ner och försökt vara en lagspelare.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Bragd-Birger: Grejen är ju att Corso inte är tillräckligt bra för att agera på det sättet han agerar på. Hade han varit så bra att han på egen hand klarar av att bära laget som t.ex. Zetterberg (Zlatan på fotbollssidan) kan så hade jag försvarat Corso men i det här läget tycker jag att Corso skulle ha taggat ner och försökt vara en lagspelare.