Snoop: Corso är ingen gud. Totalt värdelös i egen zon, en lat spelare som inte tänker på hemjobbet. Bedrövlig center om man ser över hela banan. Så jag förstår inte riktigt vad vi mister om han drar. Visst, spets. Men det finns det andra som för en betydligt lägre summa kan bidra med. En överreklamerad spelare är vad det är.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En överreklamerad spelare är vad det är.