ÖstrandsNisse: Sonnenberg kändes ju som lagets verkliga ledare förra säsongen. Med det sagt så är Sonnenberg inte spelskickligare än Corso i det offensiva spelet egentligen. Men Sonnenberg är noterbart bättre på dom grundläggande sakerna, sedan är han den där naturliga ledaren som är så viktig att ha.
Tänk om man kunde ta Corso's skridskoåkning och tekniska kunnande och inplantera de egenskaperna i Sonnenberg. Då hade vi sett en stjärna i NHL tror jag bestämt. Nu har inte Sonnenberg den skickligheten men han är bra nog för Elitserien och skulle vara ett trevligt tillskott (om han nu hållit sig i god form, snubben har ju inte lirat en match på ett bra tag nu)
Putte: jo iof men kanske Sonnenberg inte kan ansluta före nyår, vips så är det väl 5-6 matcher istället för 3.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
ÖstrandsNisse: Sonnenberg kändes ju som lagets verkliga ledare förra säsongen. Med det sagt så är Sonnenberg inte spelskickligare än Corso i det offensiva spelet egentligen. Men Sonnenberg är noterbart bättre på dom grundläggande sakerna, sedan är han den där naturliga ledaren som är så viktig att ha.
Tänk om man kunde ta Corso's skridskoåkning och tekniska kunnande och inplantera de egenskaperna i Sonnenberg. Då hade vi sett en stjärna i NHL tror jag bestämt. Nu har inte Sonnenberg den skickligheten men han är bra nog för Elitserien och skulle vara ett trevligt tillskott (om han nu hållit sig i god form, snubben har ju inte lirat en match på ett bra tag nu)
Putte: jo iof men kanske Sonnenberg inte kan ansluta före nyår, vips så är det väl 5-6 matcher istället för 3.
Redigerad kommentar