superfalle: har ju sett dina inlägg senatse tiden och insett att corso är som zäta för dig.
Ja jag tycker corso är dålig som center inga raka linjer åker lite som han känner fört och hemspelet blir kattskit och han kan lämna som position väldigt enkelt i egenzon.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ja jag tycker corso är dålig som center inga raka linjer åker lite som han känner fört och hemspelet blir kattskit och han kan lämna som position väldigt enkelt i egenzon.