kraft: Tror dock att man inet får glömma bort att den som är bäst kanske inet alltid bidrar till att göra sina lagkamrater bättre ibalnd kan han göra dom sämre om "vi-tillsammans-känslan" förstörs...jag tycker Perras ord "ingen individ är större än laget" är kloka ord..vi får hoppas att det visar sig så på sikt om inet direkt då akut turbulens är jobbigt också..
hopaps att tex A.Larsson lyfter nu eftersom med mer speltid...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
hopaps att tex A.Larsson lyfter nu eftersom med mer speltid...