Jag är så ledsen och besviken. Dessa två förlorade poäng ikväll gör mig så förbannat stum! Vi gör ju en riktigt bra match. Bästa hemmamatchen sedan premiären. Ändå blir det så här. Nu har vi två tunga och mörka bortamatcher innan julskinkan. Jag tror inte vi kommer räcka till där, trots att det är på bortais! Det var ikväll vi skulle vunnit.
Jag är glad att man äntligen kickade Corso iaf. Det som varit på gång under så lång tid blev nu verklighet.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi gör ju en riktigt bra match. Bästa hemmamatchen sedan premiären. Ändå blir det så här. Nu har vi två tunga och mörka bortamatcher innan julskinkan. Jag tror inte vi kommer räcka till där, trots att det är på bortais! Det var ikväll vi skulle vunnit.
Jag är glad att man äntligen kickade Corso iaf. Det som varit på gång under så lång tid blev nu verklighet.