1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614875 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1318420

Sv: Årets TIK-lista
Smokey:

Christer Ericsson borde susa in på listan.

Svarskommentarer

Sv: Årets TIK-lista
Årets 5 bästa "publiks" som visar sitt missnöje högst och mest enögt när man tycker att motståndarna ska få en utvisning:

1: Modos enögda banjocykloper
2: FBK:s pubertala skrikdårar
3: HV:s samspelta "vi buar för att alla andra buar, men fattar inte ett skit"
4: Djurgårdens oberstinna alltid lite för stora kravallpöbel "ööööööhhh"
5: Västra Frölunda. Masspsykosens högborg.

Bubblare: Skellefteå AIK. Vi tar oss uppåt i hockeyidioternas sammanslutning!

Inte ens nära: Timrå IK. Vi skriker bara sådär sportsligt rätt. Och det är tydligen inte rätt melodi, då de svartvita allt mer verkar ta till sig pöbelns hysteri.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer