pefr: Grejen är ju att vi bara behöver möta ett halvhyfsat motstånd när det gäller effektivitet för att torska såna här matcher. Vi har våra obligatoriska 4-5 katastrofindianare per match samtidigt som vi kan skjuta 40 skott i magen på motståndarmålvakten.
Något man brukar höra ofta från kommentatorerna i såna här matcher är typ: "timråspelaren bryter sig in framför mål/åker sig fri och kan så nääääääär lägga in pucken i öppen kasse".
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Något man brukar höra ofta från kommentatorerna i såna här matcher är typ: "timråspelaren bryter sig in framför mål/åker sig fri och kan så nääääääär lägga in pucken i öppen kasse".