När Timrå anfaller. Då åker vi in i zon en och en och sedan viker vi ut i hörnen där vi irrar runt lite ensamma innan vi tappar pucken med tre spelare kvar bakom blå... Sedan blir vi utvisade. Därefter skjuter motståndarna ett slumpskott mot mål när Styfen hänger på sin rollator. Där släpper vi in typ ett av tre.
Känns väl inte sådär jättebra...
FAN VAD JAG ÄR BITTER!!! Nu ska jag snabbspola en svartvit Ingmar Bergmanfilm så familjen får skratta lite.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Känns väl inte sådär jättebra...
FAN VAD JAG ÄR BITTER!!! Nu ska jag snabbspola en svartvit Ingmar Bergmanfilm så familjen får skratta lite.