1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1319171

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Jockz: Jag är inte mot en flytt.

Men överlever Ullared på sin affärsidé typ precis långt ute i skogen, då har i alla fall Timrå en teoretisk chans att öka både publik och omsättning som det är i dag.

Och Giffarna lirade väl ödesmatcher typ som kval till den högsta ligan i Sverige när det gäller fotboll? Publikrusning?

Svarskommentarer

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Smokey: Nä det var även gratis att gå har jag för mig, det hade inte kommit lika många som det kom om dom spelat på Timrås fotbollsplan tror jag, utan det handlar om intresset för sporten. Kvaliteten på fotbollen i Sverige är dålig, väldigt dålig.

Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Smokey: Ja men i Ullareds fall är köpgalna shopoholics inblandade (främst kvinnor?!!) som kan gå över lik efter att få shoppa loss sig från sin tristess och köpa síg nytt liv för ytterligare några timmar!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer