Jag hade ändå tänkt köpa en ny TV till jul. (Tittar med glödande ögonrödor mot hålet i fönstret i TV-rummet)
Ni kan väl skriva här hur det går. Själv ska jag ut och slicka på kallt gjutjärn och kallstarta gräsklipparjäveln bara för att lätta lite på övertrycket:(
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
(Tittar med glödande ögonrödor mot hålet i fönstret i TV-rummet)
Ni kan väl skriva här hur det går. Själv ska jag ut och slicka på kallt gjutjärn och kallstarta gräsklipparjäveln bara för att lätta lite på övertrycket:(
Redigerad kommentar