Hahl Bundy: Nåja, det är väl bara i Övik och möjligtvis i Vancouver som han är något annat än en större föredetting än "foten" himself.
Hur som helst så är det ju ett bra initiativ! Undra om vår ledning har några tankar om att sparka våran sportchef. Jag sitter och funderar om man kan formulera sig så att linkan faktiskt värvat en skadad spelare (hirschovits) till förstafemman...inte för att man direkt måste leta med lupp för att hitta hans andra brister...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hur som helst så är det ju ett bra initiativ! Undra om vår ledning har några tankar om att sparka våran sportchef. Jag sitter och funderar om man kan formulera sig så att linkan faktiskt värvat en skadad spelare (hirschovits) till förstafemman...inte för att man direkt måste leta med lupp för att hitta hans andra brister...