Timrå Icon: Man blir ju sååå himla trött på dessa Stockholmare, oavsett om det gäller hockey eller fotboll så kan de ju inte för f.... inte föra sig det minsta. Nä straffa supporter klubbarna till dessa föreningar hårt, detta så länge de inte tar fullt avstånd från aktuella individer. Bötfäll ett sätt dessa ligister i finkan. stäng av dem på livstid på alla arenor i sverige, sluta och dalta med dessa super nollor.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Man blir ju sååå himla trött på dessa Stockholmare, oavsett om det gäller hockey eller fotboll så kan de ju inte för f.... inte föra sig det minsta. Nä straffa supporter klubbarna till dessa föreningar hårt, detta så länge de inte tar fullt avstånd från aktuella individer. Bötfäll ett sätt dessa ligister i finkan. stäng av dem på livstid på alla arenor i sverige, sluta och dalta med dessa super nollor.
//klykan