1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1324787

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Här vare livat, här vare glatt. Jag tycker i a f man krigar i denna match. Trubbigt, slarvigt och misstag? Sure, men det visste vi väl med den här uppställningen.

2:an och 3:an jävligt onödiga. Kanske ettan också, men den missade jag. Skönt initiativ där av Sonntag på 3:an, ville han bygga böghög? Nästa gång kanske han ska stå kvar och ta sin gubbe istället.

Jaja. Jag tycker i a f att det här är en av dom skönare här-är-vi-och-blir-pissade-på-på-hemmaplan-torskarna. Dom vill i a f. Det är bra. Det är...något.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Färjestads BK 2010-12-28
Bragd-Birger: krig utan tacklingar är ett kuddkrig, men det är väl timrås melodi och sedan gnälla på dommaren när han bjuder in dom i matchen, men soporna kan ej skjuta på mål. men dom kanske har en så mycket bättre målvakt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer