Skickar inte styrelsen bort både sport och klubbchef till nästa år kan dom glömma att vi har ett ES lag mycket länge till!! Fan man verkar inte veta vad man värvar och skriver sjuka kontrakt!! !! Hirsan har gått som förste center hela jävla året och är sämste spelaren jag sett sen De Rouville!!! Man klarar helt enkelt inte av uppgiften
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Skickar inte styrelsen bort både sport och klubbchef till nästa år kan dom glömma att vi har ett ES lag mycket länge till!! Fan man verkar inte veta vad man värvar och skriver sjuka kontrakt!! !! Hirsan har gått som förste center hela jävla året och är sämste spelaren jag sett sen De Rouville!!! Man klarar helt enkelt inte av uppgiften