1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1326488

Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Laken: Det är bra att du inte håller med. Jag vill inte ha ryggdunkar bara därför att. HS skall vara en plattform för uppfriskande debatter av allehanda slag. Däremot blir jag irriterad på folk när de skall slakta mig som person för att jag har en viss sorts typ av åsikter. Jag diskuterar gärna hockey. För det fullkomligen älskar jag, men skall man in och gaffla så bör man ha något genomtänkt att påskina också vilket du som oftast har. Du är rak, tydlig opch kommunikativ. Inget mumbojumbo i onödan.

Redigerad kommentar


Svarskommentarer


Sv: AIK - Timrå IK 2011-01-02
Uno Gordon: Tack, detsamma!
Sina åsikter ska man stå för. Punkt. Bortse helt ifrån angrepp mot dig som person. Svara inte ens på sådant. Låt det rinna av...
Kommentera endast de konkreta sakfrågorna kring Timrå IK.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer