1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1327998

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2011-01-04
Vaknade i morse med Timrås laguppställning i skallen.
Vad jag känner för matchen?
Skräck. Ren och oblandad skräck.

I de senaste matcherna har Perra blandat friskt i uppställningarna pga alla skador.
Resultatet?
1 seger o 2 förluster sen omstarten efter juluppehållet.

Timrå ser inte ut att ha nåt inarbetat spelsystem.
Det är ett allvarligt problem som Perra helt ”säkert” är plågsamt medveten om.

Timrå har ingen riktig superstjärna.
Jo, en.
Perra själv.

Frågan är om hans magiska taktiska sinne kan rädda ett lag utan spelsystem?!

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2011-01-04
Handlar mest om sparka hit och dit här nu.

Men det är ju match ikväll också.

Thorell ansluter, Sebbe tränade i förmiddags, ev. med.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer