Det kan nog bli nån avstängning ikväll också. Det var ett tag sedan och för varje förlust så lär ju frustrationen öka, vilket borde öka risken för dumheter - om det inte är så att frustrationen helt uteblir och ersätts med apati istället dvs. Spelet har ju på senare tid sett just apatiskt ut.
Tror vi tar ledningen med 2-0, sen gör SAIK en reducering i andra perioden och en kvittering när det återstår 50 sekunder av tredje, och så förlorar vi i sudden.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tror vi tar ledningen med 2-0, sen gör SAIK en reducering i andra perioden och en kvittering när det återstår 50 sekunder av tredje, och så förlorar vi i sudden.
Heja Timrå