Timrå Icon: Intressant ändå när man lyssnar på webradion. I första hörde man bara farligheter mot SAIKs mål och det var ett bra timrå och ett piggt timrå och bla bla bla. Nu i andra är det BARA SAIK. Känns tryggt det här med andraperioder...
Vi GER ju bort matcher. Undra om det ens känns tillfredsställande att vinna mot Timrå.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vi GER ju bort matcher. Undra om det ens känns tillfredsställande att vinna mot Timrå.
Redigerad kommentar