Nä precis. Boork har helt rätt i det han säger. Finns ingen struktur på nåt. Ingen vet hur man ska åka. Puckföraren har ingen aning om var de andra tar vägen. Alla anfall går bara på chans. PP går bara på chans osv
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nä precis. Boork har helt rätt i det han säger. Finns ingen struktur på nåt. Ingen vet hur man ska åka. Puckföraren har ingen aning om var de andra tar vägen. Alla anfall går bara på chans. PP går bara på chans osv