Visst sitter problemet i strukturen, men oavsett motstånd tycker jag att allt för ofta står man stilla och tappat allt vad fart heter när man får passet. Man kommer aldrig in i zonen med fart. Verkar som om ingen vet vilka åkvägar man ska ta??
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Visst sitter problemet i strukturen, men oavsett motstånd tycker jag att allt för ofta står man stilla och tappat allt vad fart heter när man får passet. Man kommer aldrig in i zonen med fart. Verkar som om ingen vet vilka åkvägar man ska ta??