1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614963 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1328538

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2011-01-04
Pätr:

Klockrent.

Det är ungefär som Frölunda gör, fast vi gör det i mindre skala. Det är bara att kolla in exempelvis den mätte Hahl och ohungrige Pyörälä. När dom var här ville dom bli bättre. Nu är motivationen borta.

Svarskommentarer

Sv: Skellefteå - Timrå IK 2011-01-04
Reflektion angående förra säsongens förstecenter Daniel Corso, och Kim Hirschovits:

Corso må ha varit något av en skit privat, men som hockeyspelare levde han i alla fall upp till förväntningarna. Corsos hockeyfilosofi är ungefär: Jag producerar mot betalning - och det var också vad han gjorde i Timrå.

Hur Hirschovits är privat har jag ingen uppfattning om, men på hockeyplanen har det hänt lite hittills. Poängproduktionen har visserligen varit godkänd (knappt), men spelet... Där finns mycket att önska.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer