Med tanke på vilket lag Timrå ställe på banan igår och vilken klass vår förstafemma har så tror jag inte Timrå kan prestera så mkt bättre än vad dom gjorde igår kväll.
Tvärtt emot en del tyckte jag både Röymark o BS var riktigt bra igår. checkade o försökte, höll tempot uppe.
Backsidan behöver inte kommenteras, dom som brukar vara bra, var bra o tvärtom, Jokela ståd väl iallafall för ett litet trendbrott i possitiv bemärkelse, man skall tänka på att han varit skadad också.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Tvärtt emot en del tyckte jag både Röymark o BS var riktigt bra igår. checkade o försökte, höll tempot uppe.
Backsidan behöver inte kommenteras, dom som brukar vara bra, var bra o tvärtom, Jokela ståd väl iallafall för ett litet trendbrott i possitiv bemärkelse, man skall tänka på att han varit skadad också.