1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1329344

Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
RocknRolf2: ja där var det väldigt dåligt ingripande, samt ett pp mål av dif. Men timrå har ändå spelat mycket enklare och rakare än förut och det ser ju ljusare ut med detta spel iallafall. Sen att våra s.k "stjärnor" inte utmärker sig är vi ju redan vana med.. Bara pikkarainen som försöker.

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
ttt: Ja, om det är någonting som är lite positivt så är det att "vi försöker", eller några i laget då, merparten juniorer. Linkans nyckelspelare är däremot precis lika jävla feta, usla och överbetalda som vanligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer