1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614966 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1329341

Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
ttt: Och ändå gör vi en helt jävla värdelös insats vid deras 2-0...

Var är resultaten? Var är målen?

Svarskommentarer

Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
RocknRolf2: Jag skulle vara glad om vi missade sådär 8-16 målchanser. Men i den här matchen har vi i alla 99% utdelning på våra målchanser.

Sv: Djurgården - Timrå IK 2011-01-06
RocknRolf2: ja där var det väldigt dåligt ingripande, samt ett pp mål av dif. Men timrå har ändå spelat mycket enklare och rakare än förut och det ser ju ljusare ut med detta spel iallafall. Sen att våra s.k "stjärnor" inte utmärker sig är vi ju redan vana med.. Bara pikkarainen som försöker.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer