1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1330109

Sv: Apropå nånting...
RED DEVILS: Murley var ju mer än försiktigt positiv till att stanna så sent som igår så du får gärna utveckla ditt påstående.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Ambroo:
kan dom inte köpa in någon poängkung från allsvenskan då, allt är väl bättre än någon nedsupen skadebenägen otränad elitseriespelare utan poäng och självförtroende.

saviano i växjö
morten green
sjödell wiklander
eller varför inte låna Jason Krog!!!
keith aucoin

nåt måste vi ju in med, nu sticker nog MODO i tabellen också, lämnar timrå i träsket, ingen rolig tid framöver nu, vi har ingen power kvar!
låt spelarna spela med prestations lön!!

Sv: Apropå nånting...
Ambroo: Som jag har förstått saken så skulle Murley spela FBK-matchen och sedan försöka ta ett beslut.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer